W Learn Design stawiamy na unikatowość. Dotyczy to zarówno treści naszych warsztatów, jak i samych wykładowców. Każdy z nich to lider swojej dziedziny w świecie UX Designu, dzięki czemu możemy wyznaczać trendy oraz tworzyć treści niedostępne nigdzie indziej. Wejdź na swoją ścieżkę i ucz się od najlepszych w branży!
Pracowałem 10 lat jako realizator dźwięku. Zaczynałem w teatrze, a następnie przeskoczyłem do postprodukcji reklam, filmów i gier. Obecnie pracuję jako Junior UX Designer w Siepomaga.pl
Od ponad 8 lat związany z projektowaniem produktów cyfrowych. Przez większość czasu skupiony na projektowaniu UI natomiast od dłuższego czasu starający się łączyć projektowanie wizualne z jak najlepszym doświadczeniem użytkownika.
Badaczka i projektantka usług, z doświadczeniem produktowym zebranym w różnych typach organizacji. Obecnie pracuje w software house'ie Intent, gdzie skupia się na fazie discovery dla urządzeń IoT. Poprzednio w firmie produktowej - pracowała nad złożonymi projektami z obszarów e-commerce i delivery w Allegro. Jeszcze wcześniej wspierała innowacje i rozwój start-upów w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym. Do obszaru produktu i UX przeszła z wiedzą i kilkuletnim doświadczeniem w marketingu i komunikacji.
Doświadczona edukatorka i facylitatorka warsztatów. Chętnie dzieli się wiedzą. Od 2016 roku prowadzi zajęcia z obszaru badań i strategii, m.in. na kierunku User Experience Design na Uniwersytecie SWPS w Warszawie i Sopocie. Była prelegentką na wielu konferencjach, m.in. UX Poland, Product Camp, Gdynia Design Days, Ahoy; współorganizowała także konferencję WUD Trójmiasto.
Założyciel POGO – agencji specjalizującej się w projektowaniu usług oraz produktów, a także organizowaniu szkoleń w tym zakresie.
Service Design Lead w Santander Bank Polska.
Od 2014 roku Head of Product w Insys, gdzie był odpowiedzialny za zarządzanie zespołem oraz procesem projektowania i tworzenie nowych usług, produktów oraz aplikacji stosowanych w przemyśle Video.
Wcześniej jako UX Team Leader w agencji Symetria, gdzie był zaangażowany w projektowanie, badania oraz definiowanie strategii UX dla różnorodnych klientów, zwłaszcza z sektora finansowego.
Jestem projektantem service design pracującym w tym zawodzie od wielu lat. Mieszkam w Edynburgu, gdzie nauczam swojego fachu studentów jednej z prywatnych uczelni. Moją specjalnością jest koordynacja procesów digital transformation w organizacjach sektora publicznego. Przebyłem zawodową drogę od web designera (och, słodkie czasy Internet Explodera 4,5 i 666), poprzez programistę i konsultanta user experience dla aplikacji finansowych, teraz powoli kierując swoje zainteresowania w stronę nauczania mądrego projektowania i ewangelizacji odpowiedzialnego UX.
Na blogu przybliżam realia pracy projektanta UX w Wielkiej Brytanii i przekazuję nieco praktycznych uwag tym, którzy pragną rozbudować swoją wiedzę i profesjonalne doświadczenie. Brytyjski rynek, który pod pewnymi względami jest bardziej rozwinięty niż polski dostarcza niekończących się przemyśleń na tematy tworzenia dobrych, dostępnych usług.
Staram się opowiadać o metodach pracy i filozofii UX w sposób, który pozbawiony jest nadęcia i fałszywego poczucia elitaryzmu. Wiedza i umiejętności, których potrzebują projektanci UX to efekt ciężkiej pracy, a nie magicznego proszku Wujka Staszka.
Kilka razy w roku prowadzę w Polsce warsztaty otwarte i szkolenia dla indywidualnych klientów.
Oferuję usługi konsultingowe Service Design i UX, które opieram na latach zdobytego doświadczenia.
Występuję na konferencjach, meetupach i innych wydarzeniach.
Można mnie znaleźć na LinkedIn i Twitterze. Blog ma też swoją stronę w sieci Facebook.
Wpisując moje imię i nazwisko w Google znajdziesz jeszcze dwóch Wojtków Kutyła; jeden z nich to ja, kiedy zajmuję się fotografią, pisaniem i wierceniem na instrumentach. Drugi to ważna persona w polskim światku politycznym. To na pewno nie ja.
Long story short: CEO w cux.io, #mompreneur, analityk produktu, badacz.
Jedyna specjalistka od analityki jakościowej w CEE. Prowadzi autorski bootcamp Data-driven Design, zajęcia ze studentami, występuje publicznie w Polsce i za granicą. Mówczyni TEDx.
Z wykształcenia projektantka komunikacji i antropolog.
Zanim zaczęła rozwijać swoją firmę w Berlinie przez 5 lat pracowała dla największych agencji badawczych w Polsce (Kantar TNS, PBS), prowadząc projekty badawcze dla czołowych marek, m.in. Cyfrowy Polsat, Orange, Eurobank, Energa.
Przez 2 lata tworzyła i wdrażała metodologię badań customer experience.
Całą wiedzę i doświadczenie ze świata offline postanowiła przełożyć na świat wirtualny współtworząc narzędzie do badania zachowań użytkowników online.
Oprócz zarządzania produktem, wspiera firmy w budowaniu strategii analitycznej. Specjalizuje się w łączeniu i analizowaniu danych z wielu źródeł i odkrywaniu insightów.
Jej bootcamp, dotychczas, w trakcie 5 edycji ukończyli pracownicy takich firm jak m.in. Adobe, ING Bank Śląski, PayU, Santander i wiele innych.
Żyję contentem całą dobę. W pracy i po godzinach! I tak już całe 20 lat.
W swojej karierze przeszedłem przez niejeden wymiar projektowania treści. Szczegóły mojej zawodowej drogi (a nawet więcej) świetnie pokazuje LinkedIn.
Swoje doświadczenie buduję w szeroko pojętym obszarze projektowania produktów i usług cyfrowych. Język to moje ulubione i najmocniejsze narzędzie dizajnerskie. To właśnie słowami najchętniej projektuję doświadczenia użytkownika. W moim podejściu efektywna komunikacja to filar sukcesu. Niezmiennie i od lat. Niezależnie, czy pracuję dla dużych przedsiębiorstw, startupów, czy dla świata enterprise.
Jestem doświadczonym liderem. Prowadziłem zespół projektujący treści oraz animowałem społeczność twórców w kilkudziesięciotysięcznej organizacji.
Mogę działać autonomicznie. Wyznaczać sobie cele i priorytety, dostosowując się do założeń projektowych.
Mogę pracować w parze z projektantami, product managerami czy developerami. To daje świetne efekty i przyspiesza pracę bez utraty jakości.
W każdym projekcie stawiam na współpracę i grę zespołową. Wiem, że multidyscyplinarne zespoły w inny sposób nie będą działać optymalnie. Promuję podejście content first, bo jest bardzo wartościowe dla użytkowników i biznesu – pozwala skupić się na wartości produktu.
Michał Mazur to projektant UX tworzący produkty cyfrowe w warszawskim product house EL Passion od 2017 roku. Wcześniej spędził 3 lata w Londynie, pracując dla agencji UX Pomegranate Media oraz marki Kurt Geiger. Pasjonat metod warsztatowych i projektowania skoncentrowanego na użytkowniku, autor czterech kursów online dotyczących kariery w UX, użyteczności oraz testów z użytkownikami. Michał po godzinach prowadzi podcast UXED_PL oraz newsletter o projektowaniu. Więcej na www.uxed.pl
Ekspert z zakresu UX, konsultant, lider i trener. 13+ lat doświadczenia w „Internetach”, w tym 10+ w UX. Obecnie UX Team Leader w Allegro Lokalnie.
W latach 2017-2020 jako UX Manager oraz Chapter Leader budował i rozwijał kompetencje oraz standardy projektowe w Santander Bank Polska. Miał też okazję rozwijać serwis www.santander.pl jako Product Owner.
Wcześniej spędził 5 lat w poznańskiej agencji Symetria UX. Jako projektant, badacz i lider zespołu pracującego dla takich marek jak Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski czy Mastercard.
Poza tym: trener międzynarodowego szkolenia UX-PM, wykładowca na studiach User Experience Design na SWPS oraz Testowanie Oprogramowania na WSB.
Ekspert UX wspierający organizacje w cyfrowej, klientocentrycznej transformacji. Doradza w obszarach związanych z doświadczeniami użytkowników produktów i usług. Od ponad dekady związany z procesami wytwarzania oprogramowania na różnych etapach realizacji.
Specjalizuje się w projektowaniu złożonych interfejsów oraz modelowaniem stojących za nimi procesów. Buduje zespoły odpowiedzialne za realizację podejścia user-centered design. Łączy wykształcenie i doświadczenie techniczne z metodami User Experience w zakresie badań, projektowania i walidowania rozwiązań.
Propagator UX, mentor w programie PMI i innych, autor szkoleń oraz wykładowca akademicki.
Pracował między innymi z takimi markami, jak: Mastercard, FIFA, Asseco, Orange, PLL LOT, Ministerstwo Finansów, Blue Media, ING Bank Śląski, KRUK.
Pasjonat nowoczesnych technologii, szczególnie w zakresie usług płatniczych i zarządzania finansami. Wolne chwile przeznacza na bieganie lub jazdę longboardem elektrycznym.
Obecnie pracuje w Santander Bank Polska, gdzie koordynuje badania UX, przekłada wyniki badań na rozwój produktu, a także prowadzi wewnętrzne szkolenia z zakresu badań UX. Jednocześnie rozwija swój startup, w którym odpowiada za strategię rozwoju aplikacji take&drive oraz analizy rynku.
Ma na swoim koncie setki przeprowadzonych rozmów z użytkownikami, przy wykorzystaniu różnych technik (klasycznych testów użyteczności, wywiadów indywidualnych, technik etnograficznych).
Z projektowaniem użyteczności i estetyki produktu związana od 1993. Konsultantka Service Design i trenerka projektowania Komunikacji Wizualnej oraz UX/UI Design. Działa projektowo i szkoleniowo m.in. dla Mbank, LOT, Academy International, Warta, Rossmann, Nowa Ewa etc. Warsztaty i konsultacje UX opiera o własne wnioski i doświadczenia, czerpiąc z psychologii, modeli mentalnych, ergonomii, użyteczności i estetyki.
Patrzy na produkt lub usługę w szerokim kontekście. Interesuje się wpływem designu na doświadczenia konsumentów oraz budowaniem jakości w usługach. Prowadzi również szkolenia dla firm z kompetencji miękkich. Przez ponad 20 lat pracowała dla sektora FMCG, odpowiadając na kreację marek linii premium (Danone, Wedel, Carlsberg, Coca-Cola etc.)
Jej pasją jest rozwój osobisty. Regularnie asystuje nauczycielom z Polski i Portugalii w rozwoju osobistym i duchowym oraz organizuje własne zajęcia rozwojowe w oparciu o sztukę i ruch intuicyjny dla dorosłych. Absolwentka projektowania Form Użytkowych, Wzornictwa Przemysłowego i Komunikacji Wizualnej na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, Product Design na Uniwersytecie Sztuki w Wiedniu oraz UX Design na SWPS w Warszawie. Certyfikowany Coach i Trener Biznesu.
Autorka bloga o designie i rozwoju osobistym www.uxowa.pl.
Jestem analitykiem z ponad 5-letnim doświadczeniem w pracy z firmami z sektora SaaS z różnych branż jako pracownik, a także jako konsultant. Przez lata blisko współpracowałem z różnymi zespołami, w tym z zespołami produktowymi, tech, marketingowymi i CS. Obecnie kieruję 7-osobowym zespołem w Tidio. Moim celem jest pomóc ludziom z różnych dziedzin zrozumieć, jak i kiedy powinniśmy korzystać z analityki.
Filip jest projektantem user experience z 12 letnim doświadczeniem pracy w dużych korporacjach. Za dnia dba o przejrzystość i dostępność procesów dla użytkowników platformy Google Cloud a nocą pomaga organizacjom pożytku publicznego zwiększyć skuteczność ich działań online (i nie tylko). Szuka prostych rozwiązań do skomplikowanych problemów. Wcześniej pracował jako projektant m. in. w Adobe, Booking.com i McCann Erickson, a z wykształcenia jest nauczycielem.
Badaczka, trenerka oraz moderatorka warsztatów. Wspiera tworzenie strategii rozwoju produktu poprzez łączenie potrzeb użytkowników z potrzebami biznesowymi.Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu procesów badawczych i koncepcyjnychna każdym etapie rozwoju produktów w wielu branżach.
Prowadziła różnorodne projekty badawcze w agencji Symetria UX, gdzie pracowaładla takich klientów jak m.in. Facebook, Mastercard, Polski Standard Płatności, ING Bank Śląski, Santander czy Google.Obecnie Lead UX Researcher w OLX, gdzie wspiera zespoły produktoweoraz biznesowe w zrozumieniu użytkowników odwiedzających kategorię Praca. Odpowiada również za szkolenie innych badaczy oraz tworzenie standardów badawczych w firmie.Na swoim koncie ma setki przeprowadzonych sesji badawczych, w tym badań eye-trackingowych, testów użyteczności czy indywidualnych wywiadówpogłębionych.
Stoi na straży potrzeb klienta godząc je z wymogami biznesowymi. Jako UX Designer wspierała jeden z największych portali rekrutacyjnych w Polsce, a obecnie powróciła do bankowości. W Laboratorium Innowacji w Pekao SA. tworzy i wspiera procesy na etapie Discovery. Certyfikowana moderatorka Design Thinking. Chciałaby, by wszystkie powstające produkty odpowiadały na realne potrzeby, a nie je tworzyły.
Pomaga zespołom wdrożyć kulturę pracy badawczo-projektowej (service design thinking).
Wykładowca School of Ideas na SWPS, facylitator, zwolennik metody product discovery – badania potrzeb odbiorców i szybkiego weryfikowania założeń poprzez prototypowanie pomysłów biznesowych (tak online, jak i offline).
Ostatnie 2,5 roku jako CX Manager rozwijał produkty i usługi testując nowe modele biznesowe w startuphubie firmy farmaceutycznej.
Wcześniej współpracował w wielu multidyscyplinarnych zespołach. Ma doświadczenie pracy z agencjami reklamowymi (VML, Brand New Heaven, OX Media i Kalicińscy.com), butikami strategicznymi oraz firmami badawczymi i projektowymi (Stibitz, s360, This!, JAZ+, 4PResearch), a także softwarehousami (Laboratorium.ee, SoftwareMill, HTD), z sektorem pozarządowym (Fundacja Batorego, Sektor 3.0, ngo.pl, Kultura Bez Barier) oraz publicznym (PARP, Min. Finansów, PKW/KBW).
Z wykształcenia politolog, absolwent studiów podyplomowych:
Service Design na School of Form / SWPS oraz Psychologii Reklamy na UW.
Prywatnie fan LEGO, alternatywnej edukacji i komiksów.
Jako analityk biznesowy, kierownik projektów i IT business partner wspieram firmy w dostarczaniu wartościowego oprogramowania. Jako pasjonatka komunikacji pomagam użytkownikom w pełni z tej wartości korzystać.
Łączę doświadczenia zawodowe w dwóch pozornie odległych obszarach: IT oraz komunikacji. W tym pierwszym obszarze w kilku firmach realizowałam projekty w roli analityka biznesowego i kierownika projektów. Odpowiadałam także za PMO programu strategicznego i kierowałam działem testowania oprogramowania. Prowadziłam również szkolenia przygotowujące uczestników do uzyskania certyfikatów ISTQB na poziomie podstawowym oraz zaawansowanym.
Doświadczenie komunikacyjne zdobywałam natomiast w banku jako menadżer zespołu odpowiedzialnego za edukację pracowników i klientów z zakresu bankowości internetowej i mobilnej. Byłam UX writerką, trenerką i konsultantką prostego języka. Odpowiadałam także za serwis bzwbk.pl (obecnie santander.pl) i cyfrowe kanały kontaktu z klientami.
Full stack’owy Product & Marketing Manager z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży digital. Jego pasja i praca to rozwijanie produktów, ich skalowanie, a także budowanie ponadprzeciętnych zwinnych zespołów produktowych i marketingowych.
Miał okazję rozwijać start up parentingowy dla funduszu inwestycyjnego, odpowiadać za produkty, marketing oraz zespół badań w kilku wydawnictwach edukacyjnych, rozwijać markę i skalować sprzedaż w start upie D2C w branży health oraz prowadzić zespół marketingu i rozwoju produktu w największym w kraju marketplace z branży nowych nieruchomości. Wiedzę zdobywał także w 3 agencjach digital marketingowych obsługując różnorodne branże i marki.
Członek zespołu ProductVision.pl oraz trener w Product Management Academy, specjalizujący się w badaniach i rozwoju nowych oraz istniejących produktów. Popularyzator podejścia Product Discovery i Growth Marketingu w Polsce.
Podczas warsztatów z zakresu badań i rozwoju Produktów przeszkolił ponad 120 profesjonalistów. Chętnie dzieli się wiedzą prowadząc własną społeczność Product Discovery, publikując artykuły, a także biorąc udział w konferencjach i spotkaniach jak Product Vision AmA, Product Tank, AnalizawIT czy Product Camp.
Prywatnie szczęśliwy tata, amatorski gracz Fifa oraz poszukiwacz dobrych polskich kryminałów.
Projektant usług z bogatym doświadczeniem projektowym oraz transformacyjnym.
Obecnie Service Design & Business Innovation Manager, wcześniej Service Design Transformation Lead wspierający kluczowe procesy projektowe oraz transformacyjne w Santander Bank Polska.
Projektuje i wdraża kompleksowe środowiska rozwoju produktów i usług dla organizacji. Zarządza procesami rozwoju kompetencji, tworzy i rozwija organizacyjne standardy projektowe. Wspiera zarządzanie zmianą podcza transformacji Agile i Customer-centric.
Projektantka strategii, doświadczeń klienta, komunikacji oraz ekspertka transformacji kliento-centrycznych. Head of Design @Play, odpowiedzialna za transformację cyfrową i e-commerce. Wcześniej jako Service Design Lead w Santander Bank odpowiedzialna za transformację klientocentryczną. Wprowadzała service design jako kluczową metodykę w banku. Projektowała usługi w obszarach: oszczędzanie, bankowość zdalna, private banking. W ramach Ford Customer Experience Movement, globalnego programu CX pracowała z czterema delearstwami nad poprawę doświadczenia klienta i pracownika w salonach Ford Store.
Ewangelistka pracy z customer journey design, skutecznie wdraża je w krwioobieg organizacji. Uważa, że dobry design to design wdrożony, budujący biznes i upraszczający życie człowiekowi.
W przeszłości właścicielka firmy projektowo-konsultingowej Anloko, dyrektorka Działu
Strategii i Badań Publicis.
Doświadczona ekspertka w zakresie metodyk zwinnych oraz facylitacji. Wspiera zespoły na drodze ciągłego usprawniania pracy, przy jednoczesnym zauważeniu unikatowej wartości każdego z jego członków. Jako facylitatorka wspiera grupy w poprawie współpracy, budowania procesów i strategii. Absolwentka Szkoły Facylitacji Pathways.